سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی محصولات برند کلر

 

تولیدات این کارخانه دقیقا چه چیزهایی هستند؟

باید بگوییم که محصولات کلر شامل  ترانسدیوسر و ترانسمیتر معمولی و ضد انفجار فشار، گیج و مانومتر دیجیتال فشار ، سطح سنجهای هیدرواستاتیک، واحدهای انتقال از راه دور یا ریموت، دیتالاگرها، کالیبراتورهای فشار، و انواع سنسورهای اندازه گیری فشار با تکنولوژی پیزورزیستیو است.

البته ناگفته نماند که خیلی ها کلر را با ترانسمیترها و سنسورهای فشارش که از شناخته شده ترین محصولات آن می باشد می شناسند.  

اینکه زندگی با سنسورهای فشار کلر راحت تر و ایمن تر می شود یک حقیقت محض است. میپرسید چگونه؟  این سنسورها سطح آب و میزان پر بودن مخازن را ثبت میکنند. تکنولوژی اینترنت اشیا که این روزها آنقدرها هم غیرقابل دسترس نیست در زمان لازم و سرموقع هشدار می دهند و اپراتورها را مطلع می کنند و درنهایت از بحران های بزرگ و کوچک بسیاری پیشگیری میکند؛ بحران هایی که ممکن است در بزرگترین کارخانه ها و یا در مراکز درمانی یا کارگاه های تولید مواد غذایی رخ دهند.  

 

مشاهده محصولات برند کلر


معرفی برند یومو

یومو در حوزه تحقیق و توسعه، تولید و فروش، یکی از شرکت‌های بین‌المللی در حوزه اتوماسیون یکپارچه است. شرکت به تولید محصولات کنترل اتوماسیون صنعتی متعهد است (انکودر، سنسور، پرده نوری ایمنی، لوازم جانبی اتوماسیون و دیگر محصولات).

کیفیت محصول و فرهنگ سازمانی فوق‌العاده، ارائه‌ی راه حل‌ها و پشتیبانی فنی حرفه‌ای. محصولات YUMO به صورت گسترده در موتورها، ماشین‌ابزارهای CNC، خودروسازی و ......

درباره برند   یومو  YUMO بیش تر بدانید  


معرفی برند امرون

شرکت امرون که به شکل OMRON نوشته می‌شود، یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در کیوتو، ژاپن فعالیت می‌کند. امرون در سال 1933 توسط کازوما تاتیشی تاسیس شده (در ابتدا اسم شرکت تولیدی الکتریکی تاتیشی بود) و در سال 1948به شکل شرکتی رسمی ثبت شد.

شرکت در منطقه‌ای از کیوتو شکل گرفت که نام آن منطقه «امرو» بوده و اسم «امرون » نیز از همین جا می‌آید. قبل از  ......

درباره برند   امرون  OMRON  بیش تر بدانید 


معرفی برند APLISENS S.A

یکی از تولیدکننده های پیشرو تجهیزات باکیفیت در زمینه فرایندهای صنعتی است. این کمپانی در سال 1992 تاسیس گردیده است. کارخانه اصلی و نمایندگی ها در ورشو قرار دارند. از ابتدا تمرکز این مجموعه بر تکنولوژی سنجش فشار الکترونیک و فشار تفاضلی بوده است. قوانین اصلی همیشه بدین شرح  ........

درباره برند   APLISENS S.A بیش تر بدانید